Accepted!!

>> Monday, December 6, 2010


Hari ni cuma Abah yang ke sekolah...... hantar gambar dan dokumen2 yg dah pun siap kami sahkan tempohari. Abah balik dengan khabar yang both Aisya and Haikal are accepted to the Glenelg School.... esok kami perlu pergi kesekolah lagi untuk beli uniform, buku dan jadual. Lusa Haikal dan Aisya akan mula bersekolah....... risaunya bila bayangkan yang both akan face benda baru.... mintanya both tak ada masalah nak adapt dengan surrounding yang baru ni. Mohon didoakan yang terbaik untuk keduanya. Amin.



Inilah sekolahnya......


Petang, our neighbour Cik' Raad n Cik' Ija datang bersama ngan si comel Arissa yang sentiasa tersenyum. Hidup diperantauan cam ni saudara kita adalah jiran2 kita. Dan, kami sangat beruntung kerana jiran kami adalah rakan senegara kami.





Inilah arissa jiran kami yang comel....


Disebelah rumah Cik'Raad pula.... rumah Cik'Zul, kawan Abah yang sama2 datang ke sini dulu. Semalam.... Cik'Wanddy yang juga kawan Abah yang sama2 datang dulu baru aje pindah masuk ke NCC. Rumah dia seberang jalan sebelah rumah kami...... . Dalam 4 orang ni cuma wife Cik'Raad aje yang akan stay kat sini. Wife CikZul akan balik sebelum cuti sekolah diMalaysia ended, dan, wife Cik'Wanddy pula akan balik akhir bulan ni sebab dia bekerja.

0 comments: